loading

Pomoc

1. Bezpieczeństwo transakcji

1.1. Szyfrowanie danych

Państwa dane przekazywane do sklepu ulicznastrefa.pl są zabezpieczone szyfrowaniem SSL, co uniemożliwia ich przechwycenie przez niepowołane osoby. Szyfrowanie danych uruchamia się przy składaniu zamówienia w sklepie.  Macie Państwo pewność, że dane przekazywane podczas finalizacji zamówienia będą dostępne tylko dla upoważnionych do tego osób i będą całkowicie bezpieczne.

1.2. Prawo do zwrotu towaru

W naszym sklepie Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Szczegółowe informacje dostępne są w punkcie Wymiana i zwroty.

2. Oferta

2.1. Kolory prezentowanych produktów

Kolory prezentowanych produktów na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od koloru rzeczywistego, wynika to z zastosowania przekazu cyfrowego obrazu. Dlatego nie przyjmujemy reklamacji ze względu na odmienny od zamawianego odcień (chyba, że z naszej winy został wysłany zły towar).

2.2. Dostępność towaru

Towar przez nas prezentowany jest również wystawiony w sklepach stacjonarnych. Istnieje więc możliwość, zobaczenia go na „żywo”.

Jeśli w danym momencie nie ma dostępnego rozmiaru prosimy o kontakt w celu ustalenia kiedy ewentualny produkt będzie w ponownej sprzedaży.

3. Realizacja zamówienia

Zamówienie realizujemy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty i ewentualnego sprowadzenia produktu/ów.

Aby jeszcze bardziej ułatwić zamawianie butów w naszym sklepie, wprowadziliśmy możliwość składania zamówień telefonicznie i mailowo.

  • Zamówienia telefoniczne.

    Zamówienia telefoniczne przyjmujemy od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 17:00 pod numerem telefonu Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie marki i symbolu  oraz preferowanego rozmiaru, koloru. Jeżeli towar będzie dostępny, zostaną Państwo poproszeni o podanie adresu do wysyłki, telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail osoby zamawiającej. Podobnie jak w standardowym zamówieniu internetowym, istnieje możliwość przedpłaty na nasze konto bankowe oraz zapłaty przy odbiorze.

  • Zamówienia e-mailowe. Wiadomości e-mail można wysyłać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, jednak zostaną one przyjęte do realizacji dopiero w godzinach pracy działu wysyłkowego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:17). E-mail z zamówieniem powinien zawierać:
    * pełną nazwę towaru, jego rozmiar i kolor
    * imię i nazwisko oraz adres, na jaki mamy wysłać paczkę
    * informację o preferowanym sposobie zapłaty (przelew lub zapłata przy odbiorze)
    * telefon kontaktowy
    Po przyjęciu zamówienia będziemy się z Państwem kontaktować mailowo bądź telefonicznie

Uwaga! Składając zamówienie przez telefon/wiadomość e-mail, jednocześnie akceptują Państwo niniejszy Regulamin.

4. Płatność

4.1. Sposoby płatności

Preferowanym przez nas sposobem płatności jest wpłata na konto bankowe.

Dla naszych klientów udostępniamy również możliwość zapłacenia poprzez eService (obsługa szybkich przelewów) oraz przy odbiorze (tzw. paczki pobraniowe).

4.2.

Prosimy o wpłaty zaraz po zamówieniu towaru. Przelew powinien być zaksięgowany na naszym koncie nie później niż w terminie 7 dni od zamówienia towaru. W przypadku braku wpłaty za zamówienie po upływie tego terminu, zastrzegamy sobie możliwość jego anulowania.

4.3.

W tytule przelewu prosimy podać  numer zamówienia (znajduje się on w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia) oraz imię i nazwisko.

5. Wysyłka oraz Zwrot lub Wymiana

5.1. WYSYŁKA

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy wysyłkę pocztą polską, kurierem bądź przesyłki za pobraniem.

5.1.1.

Kupujący przy składaniu zamówienia wybiera sposób dostawy oraz płatności.

Przesyłki kurierskie dostarczane są do klientów zazwyczaj w godzinach 10:00 – 15:00, dlatego prosimy o podanie adresu dostawy, pod którym będą mogli Państwo odebrać przesyłkę.

5.1.2. Przesyłki pobraniowe

Zamówienia złożone w sklepie ulicznastrefa.pl z wybraną opcją przesyłki pobraniowej (płatnej przy odbiorze) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej  są przez nas potwierdzane mailowo lub telefonicznie. W trosce o dobro naszych klientów nie wysyłamy paczek pobraniowych bez uprzedniego potwierdzenia telefonicznego.

5.1.3.

Każde zamówienie w naszym sklepie jest umową kupna-sprzedaży. W sytuacji, kiedy nie odbierają Państwo paczki i zostaje ona zwrócona przez Pocztę Polską lub firmę kurierską do nas, zostają Państwo obciążeni dodatkowymi kosztami (koszt przesyłki do adresta + zwrot do nadawcy). W przypadku braku chęci uregulowania takiej kwoty sprawa zostanie skierowana na drogę cywilno-prawną.

5.2. ZWROT LUB WYMIANA

Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta: konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem określonych w art. 33, art. 34, ust. 2 i art. 35.

Jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

5.2.1.

W przypadku sprzedaży konsumenckiej istnieje możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego obuwia pod następującymi warunkami:

  • wymiana lub zwrot następuje w terminie do 14 dni od momentu dostawy
  • wymieniany lub zwracany towar jest nowy i nie nosi znamion użytkowania
  • do wymienianego lub zwracanego obuwia dołączony jest dowód zakupu
  • w przypadku wymiany towaru z naszej winy koszt wysyłki wymieniany towaru do Klienta jest GRATIS! W przypadku gdy wymiana następuje na prośbę kupującego koszty pokrywa Kupujący.
    • zakupiony towar,
    • oryginał dowodu zakupu (paragonu) wraz informacją kto odsyła paczkę i w jakim celu. 5.2.4 W przypadku odesłania zwracanego towaru na własny koszt, paczkę z wymienianym/zwracanym towarem należy odesłać tylko i wyłącznie na adres podany poniżej (adres widnieje również na formularzu zwrotu/wymiany dołączanym do zamówień). Przesyłka powinna zawierać:
    • Zwroty wysyłane bez informacji kto odsyła paczkę i w jakim celu nie będą rozpatrywane do czasu uzupełniania brakujących danych umożliwiających jej identyfikację. Paczki wysłane na inny adres niż podany niżej nie są odbierane i wracają do Nadawcy, powodując niepotrzebnie dodatkowe koszty.
    • 5.2.5

    Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki dokonać jej zwrotu lub wymiany obuwia. Po odesłaniu towaru kupujący ma  3 miesięce na określenie na co chce wymienić odesłany towar. Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni

5.2.6 Adres, na który należy wysłać wymianę/zwrot:

ulicznastrefa

ul. Wolność 17

63-400 Ostrów Wlkp.

lub

ulicznastrefa

 ul. Staszica 32

62-800 Kalisz

5.2.7.

Działamy w obrocie bezgotówkowym, dlatego nasza firma nie przyjmuje żadnych przesyłek pobraniowych. Osoby, które przyjmują paczki nie dysponują jakąkolwiek gotówką, którą mogliby opłacić przesyłkę pobraniową. Prosimy nie próbować w ten sposób przesyłać do nas paczek, bo narazi to Państwa na dodatkowe koszty związane z wysyłką przesyłki w obie strony.

5.2.8.

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail sklep@ulicznastrefa.pl

6. Odbiór osobisty

6.1.

Udostępniliśmy różne punkty oraz formy odbioru osobistego:

  • Zamówiony towar można odebrać osobiście ( po wcześniejszym ustaleniu ) w Punkcie przy ul. Wolności 17 Ostrów Wlkp. lub ul. Staszica  32 Kalisz od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 17.
    Od chwili otrzymania zamówienia ma 14 dni na zwrot lub wymianę zakupionego towaru.

 6.2

Przy odbiorze osobistym akceptujemy jedynie płatność gotówką (nie akceptujemy kart płatniczych oraz przedpłat). Prosimy także o przyniesienie odliczonej kwoty.

6.3.

Przed odbiorem osobistym prosimy o potwierdzenie dostępności towaru i odbiór dopiero po potwierdzeniu z naszej strony, że towar mamy na miejscu. Odbierając zamówiony towar należy podać numer zamówienia celem jego identyfikacji.

7. Reklamacje

Warunki reklamacji:

Reklamacji podlegają wady towaru, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy. Towar do reklamacji przyjmowane są czyste za okazaniem dowodu sprzedaży.
Przyczyną nieuwzględnienia roszczeń reklamacyjnych może być:

  • Towar z wadami jawnymi, o których kupujący został poinformowany.
  • Towar posiadający uszkodzenia mechaniczne
  • Wygoda
  • Odbarwienie od potu
  • Brak lub nieprawidłowe użytkowanie
  • Naturalne zużycie się towaru

8. Kontakt

Zapraszamy do kontaktu mailowego, telefonicznego

a) eMail:sklep@ulicznastrefa.pl
Wiadomości e-mail można wysyłać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, odpowiadamy na nie w godzinach pracy centrum wysyłkowego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00)

Odpowiadamy w godzinach pracy centrum wysyłkowego od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 

b) tel:  530390667

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 17:00

Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 telefon łączy się z centrum wysyłkowym, w tym czasie postaramy się udzielić Państwu wyczerpujących informacji na temat oferty, jak również realizowanych zamówień, wymian lub reklamacji.

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.