1. Bezpieczeństwo transakcji
1.1. Szyfrowanie danych
Państwa dane przekazywane do sklepu ulicznastrefa.pl są zabezpieczone szyfrowaniem SSL, co uniemożliwia ich przechwycenie przez niepowołane osoby. Szyfrowanie danych uruchamia się przy składaniu zamówienia w sklepie. Macie Państwo pewność, że dane przekazywane podczas finalizacji zamówienia będą dostępne tylko dla upoważnionych do tego osób i będą całkowicie bezpieczne.
1.2. Prawo do zwrotu towaru
W naszym sklepie Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Szczegółowe informacje dostępne są w punkcie Wymiana i zwroty.
2. Oferta
2.1. Kolory prezentowanych produktów
Kolory prezentowanych produktów na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od koloru rzeczywistego, wynika to z zastosowania przekazu cyfrowego obrazu. Dlatego nie przyjmujemy reklamacji ze względu na odmienny od zamawianego odcień (chyba, że z naszej winy został wysłany zły towar).
2.2. Dostępność towaru
Towar przez nas prezentowany jest również wystawiony w sklepach stacjonarnych. Istnieje więc możliwość, zobaczenia go na „żywo”.
Jeśli w danym momencie nie ma dostępnego rozmiaru prosimy o kontakt w celu ustalenia kiedy ewentualny produkt będzie w ponownej sprzedaży.
3. Realizacja zamówienia
Zamówienie realizujemy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty i ewentualnego sprowadzenia produktu/ów.
Aby jeszcze bardziej ułatwić zamawianie butów w naszym sklepie, wprowadziliśmy możliwość składania zamówień telefonicznie i mailowo.
-
Zamówienia telefoniczne.
Zamówienia telefoniczne przyjmujemy od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 17:00 pod numerem telefonu Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie marki i symbolu oraz preferowanego rozmiaru, koloru. Jeżeli towar będzie dostępny, zostaną Państwo poproszeni o podanie adresu do wysyłki, telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail osoby zamawiającej. Podobnie jak w standardowym zamówieniu internetowym, istnieje możliwość przedpłaty na nasze konto bankowe oraz zapłaty przy odbiorze.
- Zamówienia e-mailowe. Wiadomości e-mail można wysyłać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, jednak zostaną one przyjęte do realizacji dopiero w godzinach pracy działu wysyłkowego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:17). E-mail z zamówieniem powinien zawierać:
* pełną nazwę towaru, jego rozmiar i kolor
* imię i nazwisko oraz adres, na jaki mamy wysłać paczkę
* informację o preferowanym sposobie zapłaty (przelew lub zapłata przy odbiorze)
* telefon kontaktowy
Po przyjęciu zamówienia będziemy się z Państwem kontaktować mailowo bądź telefonicznie
Uwaga! Składając zamówienie przez telefon/wiadomość e-mail, jednocześnie akceptują Państwo niniejszy Regulamin.
4. Płatność
4.1. Sposoby płatności
Preferowanym przez nas sposobem płatności jest wpłata na konto bankowe.
Dla naszych klientów udostępniamy również możliwość zapłacenia poprzez eService (obsługa szybkich przelewów) oraz przy odbiorze (tzw. paczki pobraniowe).
4.2.
Prosimy o wpłaty zaraz po zamówieniu towaru. Przelew powinien być zaksięgowany na naszym koncie nie później niż w terminie 7 dni od zamówienia towaru. W przypadku braku wpłaty za zamówienie po upływie tego terminu, zastrzegamy sobie możliwość jego anulowania.
4.3.
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia (znajduje się on w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia) oraz imię i nazwisko.
5. Wysyłka oraz Zwrot lub Wymiana
5.1. WYSYŁKA
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy wysyłkę pocztą polską, kurierem bądź przesyłki za pobraniem.
5.1.1.
Kupujący przy składaniu zamówienia wybiera sposób dostawy oraz płatności.
Przesyłki kurierskie dostarczane są do klientów zazwyczaj w godzinach 10:00 – 15:00, dlatego prosimy o podanie adresu dostawy, pod którym będą mogli Państwo odebrać przesyłkę.
5.1.2. Przesyłki pobraniowe
Zamówienia złożone w sklepie ulicznastrefa.pl z wybraną opcją przesyłki pobraniowej (płatnej przy odbiorze) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej są przez nas potwierdzane mailowo lub telefonicznie. W trosce o dobro naszych klientów nie wysyłamy paczek pobraniowych bez uprzedniego potwierdzenia telefonicznego.
5.1.3.
Każde zamówienie w naszym sklepie jest umową kupna-sprzedaży. W sytuacji, kiedy nie odbierają Państwo paczki i zostaje ona zwrócona przez Pocztę Polską lub firmę kurierską do nas, zostają Państwo obciążeni dodatkowymi kosztami (koszt przesyłki do adresta + zwrot do nadawcy). W przypadku braku chęci uregulowania takiej kwoty sprawa zostanie skierowana na drogę cywilno-prawną.
5.2. ZWROT LUB WYMIANA
Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta: konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem określonych w art. 33, art. 34, ust. 2 i art. 35.
Jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
5.2.1.
W przypadku sprzedaży konsumenckiej istnieje możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego obuwia pod następującymi warunkami:
- wymiana lub zwrot następuje w terminie do 14 dni od momentu dostawy
- wymieniany lub zwracany towar jest nowy i nie nosi znamion użytkowania
- do wymienianego lub zwracanego obuwia dołączony jest dowód zakupu
- w przypadku wymiany towaru z naszej winy koszt wysyłki wymieniany towaru do Klienta jest GRATIS! W przypadku gdy wymiana następuje na prośbę kupującego koszty pokrywa Kupujący.
-
- zakupiony towar,
- oryginał dowodu zakupu (paragonu) wraz informacją kto odsyła paczkę i w jakim celu. 5.2.4 W przypadku odesłania zwracanego towaru na własny koszt, paczkę z wymienianym/zwracanym towarem należy odesłać tylko i wyłącznie na adres podany poniżej (adres widnieje również na formularzu zwrotu/wymiany dołączanym do zamówień). Przesyłka powinna zawierać:
- Zwroty wysyłane bez informacji kto odsyła paczkę i w jakim celu nie będą rozpatrywane do czasu uzupełniania brakujących danych umożliwiających jej identyfikację. Paczki wysłane na inny adres niż podany niżej nie są odbierane i wracają do Nadawcy, powodując niepotrzebnie dodatkowe koszty.
- 5.2.5
- Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki dokonać jej zwrotu lub wymiany obuwia. Po odesłaniu towaru kupujący ma 3 miesięce na określenie na co chce wymienić odesłany towar. Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni
5.2.6 Adres, na który należy wysłać wymianę/zwrot:
ulicznastrefa
ul. Wolność 17
63-400 Ostrów Wlkp.
5.2.7.
Działamy w obrocie bezgotówkowym, dlatego nasza firma nie przyjmuje żadnych przesyłek pobraniowych. Osoby, które przyjmują paczki nie dysponują jakąkolwiek gotówką, którą mogliby opłacić przesyłkę pobraniową. Prosimy nie próbować w ten sposób przesyłać do nas paczek, bo narazi to Państwa na dodatkowe koszty związane z wysyłką przesyłki w obie strony.
5.2.8.
W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail sklep@ulicznastrefa.pl
6. Odbiór osobisty
6.1.
Udostępniliśmy różne punkty oraz formy odbioru osobistego:
- Zamówiony towar można odebrać osobiście ( po wcześniejszym ustaleniu ) w Punkcie przy ul. Wolności 17 Ostrów Wlkp. od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 17.
Od chwili otrzymania zamówienia ma 14 dni na zwrot lub wymianę zakupionego towaru.
6.2
Przy odbiorze osobistym akceptujemy jedynie płatność gotówką (nie akceptujemy kart płatniczych oraz przedpłat). Prosimy także o przyniesienie odliczonej kwoty.
6.3.
Przed odbiorem osobistym prosimy o potwierdzenie dostępności towaru i odbiór dopiero po potwierdzeniu z naszej strony, że towar mamy na miejscu. Odbierając zamówiony towar należy podać numer zamówienia celem jego identyfikacji.
7. Reklamacje
Warunki reklamacji:
Reklamacji podlegają wady towaru, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy. Towar do reklamacji przyjmowane są czyste za okazaniem dowodu sprzedaży.
Przyczyną nieuwzględnienia roszczeń reklamacyjnych może być:
- Towar z wadami jawnymi, o których kupujący został poinformowany.
- Towar posiadający uszkodzenia mechaniczne
- Wygoda
- Odbarwienie od potu
- Brak lub nieprawidłowe użytkowanie
- Naturalne zużycie się towaru
8. Kontakt
Zapraszamy do kontaktu mailowego, telefonicznego
a) eMail:sklep@ulicznastrefa.pl
Wiadomości e-mail można wysyłać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, odpowiadamy na nie w godzinach pracy centrum wysyłkowego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00)
Odpowiadamy w godzinach pracy centrum wysyłkowego od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00
b) tel: 790229713
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 17:00
Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 telefon łączy się z centrum wysyłkowym, w tym czasie postaramy się udzielić Państwu wyczerpujących informacji na temat oferty, jak również realizowanych zamówień, wymian lub reklamacji.